• Több mint egy évszázaddal ezelőtt a 3M kisméretű bányászati vállalkozásként indult Észak-Minnesotában, akkori neve Minnesota Mining and Manufacturing Company. Termékeik ma már globális piaci szereplőként szolgálják a fényezőműhelyek szakembereit – és nem csak őket. Az innováció és a kitartás vezérelte alapítóikat, és ez hajtja ma is a céget.

    A 3M-portfólióban található több mint 60 000 termékkel a márkák tudományosan megalapozott teljesítményt és rendkívüli eredményeket nyújt szinte bármilyen iparágban.

    Kis cégből a Fortune 500 listájára

    Amikor a 3M 1902-ben elindult, az öt alapítónak egyszerű célja volt: korundot bányászni, amely egy ásványi anyag ideális csiszolópapír és csiszolókorong készítéséhez. Kiderült, hogy amit korundnak gondoltak, az valójában egy másik gyenge minőségű ásvány, az anortozit. A rossz minőségű ásvány felfedezésekor más anyagokhoz fordultak, más termékekhez alkalmazzák azokat, amellyel elnyerték befektetőik bizalmát.

    A tudományos, műszaki és marketing innovációk sikert hoztak az évek során, és végül a 3M állandó név lett a Fortune 500-as listáján. Napjainkban több mint 60 000 3M terméket használnak otthonokban, vállalkozásokban, iskolákban, kórházakban és más iparágakban. 200 országban értékesítik termékeiket és 70 országban vannak jelen vállalati tevékenységükkel. Elkötelezettek olyan technológia és termékek megalkotása mellett, amelyek minden vállalatot előremozdítanak, minden otthont javítanak és minden életet jobbá tesznek.
  • Kutatásba és fejlesztésbe fektetett energia

    A K+F a 3M szívverése. Eladásaik mintegy 5,9 százalékát fektetik vissza abba a tudományba, amely a vállalatot erőssé teszi. Ez a befektetés évente több mint 3500 szabadalom előállítását segíti elő, ami az ügyfelek számára egyedülálló termékek folyamatos piacra kerülését jelenti.

    A cég 51 technológiai platformmal rendelkezik, amelyek a ragasztóktól és csiszolóanyagoktól a kerámiáig és a nanotechnológiáig terjednek. Tudósaik szerte a világon megosztják és kombinálják ezeket a technológiákat minden fejlesztésükben, hogy élvonalbeli termékeket alkossanak és gyártsanak. A 3M eladásainak nagyjából egyharmada az elmúlt öt évben bemutatott termékekből származik.

site by: atedin.hu e-commerce: atdshop.hu